منتدى كليه هندسه قنا

Every Thing About The Faculty Of Engineering ,Qena


    ايه عملتو؟؟؟؟

    شاطر
    avatar
    Magd 4 ever
    مشرف عام اقسام اخبار الكليه
    مشرف عام اقسام اخبار الكليه

    ذكر
    مساهماتى : 672
    عمرى : 24
    فـرقـتـى : 1st mechatronics
    نقاط : 2927

    3ADY ايه عملتو؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف Magd 4 ever في الخميس نوفمبر 12, 2009 12:54 pm

    اولا احب ابارك لنفسي علي نتيجة امتحان يوم الخميس الموافق 12 من شهر نوفمبر من العام التاسع بعد الالفين
    فقد ضمنت صفرا وعلي راي المثل
    من ياخذ الصفر فلا يبالي فان الصفر من شان الرجال
    فامتحان الميكانيكا جاء صعبا لدرجة انه مكون من سؤالين المسالة الاولي... اول مسالة في الكتاب والتانية... كنت فاكر ان احنا خدناها ف خير اللهم اجعله خير (سكشن او محاضرة) احب اعرف رايكو في الامتحان ؟؟؟؟؟وتوقعاتكو بالنتايج؟؟؟؟؟
    avatar
    littel lulu catty
    مهندس جديد
    مهندس جديد

    انثى
    مساهماتى : 85
    عمرى : 24
    فـرقـتـى : إعدادي هندسة
    نقاط : 2718

    3ADY رد: ايه عملتو؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف littel lulu catty في الخميس نوفمبر 12, 2009 12:57 pm

    هو الإمتحان مسائله الإتنين في الكتاب بس المسألة الأولي نصها طار مني والتانية الله أعلم إذا كنت حليتها صح ولا لأ وشكراًُ علي الموضوع إللي بيقلب علينا المواجع ده يا بشمهندس
    avatar
    العالمى
    مهندس بيشارك كويس
    مهندس بيشارك كويس

    ذكر
    مساهماتى : 266
    عمرى : 25
    نقاط : 2838

    3ADY رد: ايه عملتو؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف العالمى في الخميس نوفمبر 12, 2009 1:10 pm

    عملناها قبلكم وجبنا الصفر او الواحد
    avatar
    smsma linkinpark4ever
    مهندس جديد
    مهندس جديد

    انثى
    مساهماتى : 29
    عمرى : 24
    فـرقـتـى : اعدادي هندسة
    نقاط : 2735

    3ADY رد: ايه عملتو؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف smsma linkinpark4ever في الخميس نوفمبر 12, 2009 1:35 pm

    el emt7an sahl awy awy bs ma3rftsh a7l Very Happy loooooooool Very Happy
    avatar
    strange body
    مهندس جديد
    مهندس جديد

    ذكر
    مساهماتى : 45
    عمرى : 24
    فـرقـتـى : إعدادي
    نقاط : 2684

    3ADY رد: ايه عملتو؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف strange body في الأربعاء ديسمبر 30, 2009 12:23 pm

    عملتوا إيه في الرياضه ياجدعااااااااااااان إمتحان فكيك مش صح أنا طبعاً وبلا فخر كل المسائل عندي غلط والحمد لله وانتوا إيه الاخبار
    avatar
    Magd 4 ever
    مشرف عام اقسام اخبار الكليه
    مشرف عام اقسام اخبار الكليه

    ذكر
    مساهماتى : 672
    عمرى : 24
    فـرقـتـى : 1st mechatronics
    نقاط : 2927

    3ADY رد: ايه عملتو؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف Magd 4 ever في الأربعاء ديسمبر 30, 2009 5:43 pm

    يارب اعدي الربع فيه والله يعم الحج





    avatar
    OUT LAW
    مهندس جديد
    مهندس جديد

    ذكر
    مساهماتى : 61
    عمرى : 25
    نقاط : 2692

    3ADY رد: ايه عملتو؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف OUT LAW في الأربعاء ديسمبر 30, 2009 7:40 pm


    يا اخوانا كله بيطلع فى الغسيل
    avatar
    missegypt
    مهندس جديد
    مهندس جديد

    انثى
    مساهماتى : 51
    عمرى : 25
    نقاط : 2776

    3ADY رد: ايه عملتو؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف missegypt في الخميس ديسمبر 31, 2009 1:57 pm

    l2 el reyada geh kewayes bs m3ada el so2al ela5er bs
    elmoshkla msh f elemt7an elmoshkla fena w rbna yestor w n3dy elsnady

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مارس 26, 2017 7:11 am