منتدى كليه هندسه قنا

سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ Signat13

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى كليه هندسه قنا

سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ Signat13

منتدى كليه هندسه قنا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Every Thing About The Faculty Of Engineering ,Qena

XceSSive_PaSSioN
WhiTe<>RoSe
نور فلاور
•°o.O (Just Smile) O.o°•
eng_mostafa
NOHA
Roaaaaa
tota
the light
zamlkawy
Magd 4 ever
SomeOne
16 مشترك

سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ

SomeOne
    SomeOne
    مهندس مـمتـــاز
    مهندس مـمتـــاز

مساهماتى : 2704

سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ Empty سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ

مُساهمة من طرف SomeOne الإثنين فبراير 07, 2011 12:02 am

سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ Images?q=tbn:ANd9GcSyUB3ZyhxeeFFYonQlipBAkoTaQYVR1SO5SFK__4NDXO_heiy4T3ix0owj

السلام عليكم

من الممكن ان تكون هذه اخر مره اكتب فيها هنا السلام عليكم

والله انا بكتب الموضوع دا وكلى حزن واسى واسف ومراره وكل النفسويات الوحشه الى فى الدنيا فيا ....

الحمد لله ... والصلاه والسلام على رسول الله

اما بعد يا بشمهندسين .,,,

انا بقول ان لما المريض بيكون فيه حاجه بايظه دراعه مثلا او رجله الدكتور بيقرر انه يبتره عشان ميبوظش بقيه الجسم

فأنا فى بالى الموضوع دا

وبما ان المنتدى حاليا حاله يسر فى رأى العدو والحبيب فقد قررت بعد تفكير عميق ...

حذف المنتدى نهائيا والى الابد

احس انى اكتب الموضوع لنفسى حتى انى لن اجد من يرد على كلامى

ولكنى كما تعودت مع حضراتكم الاستشاره والرأى وسماع الرأى الاخر قررت انى اكتب الموضوع حتى لو ان محدش هيرد عليه,,,

سيتم حذف المنتدى ان شاء الله بتاريخ يوم الثلاثاء 15/2/2011

فياريت لو حد قرى موضوعى دا وكان كاتب اى حاجه فى رساله خاصه لنفسه او مسجل رقم او مسجل ايميل فى اى موقع من المنتدى ياخدها لانه هيتم حذف المنتدى وجميع البيانات التى به والى الابد

وكما اعلنت من بدايه انشاء المنتدى ان نيتى لله فى الاستفاده منه

فأنى اقرر حذفه وايضا نيتى لله فى الاستفاده من عدم الحزن لحاله كما سيفعل الاوفياء منكم

وليذهب فى طي النسيان كما يذهب الجميع ....(مع البعض) وليبقى ذكرى حسنه لمن وجد فيه الافاده والاستفاده ...

والله انى اقول هذا الكلام وكأنى اكلم نفسى فأنى اعلم ان لن يرا- (هيا يرا كدا صح ولا تتكتب يرى ؟) - هذا الموضوع الكثير منكم

ولتكن هناك ذكرى اعتز بها قلبى بهذه الاعضاء الذين طالما لم نسمع منهم اى كلمه غير الحسنه ولم نرى منهم الا كل الخير

زملكاوى

ورزان

وابو المجد

وجيرايا ساما

ونها

وماكسموس

ووايت روز

وسندباد

ونور فلاور

ولوءا

وحسين الشريف

وكاروزى

وشوقى

وابراهيم الاسد

وJust a girl

وطبعا THe light

وlovly moro

المحقق كونان

والصادق

و MUHAMDAN

Noboynocry

Fatma

queen

,هدى

XceSSive_PaSSioN

tota

MiraMar

اخيرا THE GAME

والقيصر

طبعا مع احتفاظ باللقب لكل منهم كمهندس او مهندسه او دكتور او دكتوره

ارجو ان اشكر كل هؤلاء من كان لهم الفضل وكل الفضل فى اثراء المنتدى وانا شخصيا قد سعدت بالالتقاء معهم فى هذا المنتدى الكريم

اشكرهم جميعا واقول لهم ها هو منتداكم قد اصبح مثل الجسد الميت الذى لا افاده منه ولا استفاده فيه ...

ولكن دوام الحال من المحال

وفعلا البقاء لله فى المنتدى وفى كل احلامى له ...((للعزاء اتصل ب 911 طوارئ))
    Very Happy

شكرا للجميع .... اظننى احدث نفسى فلن يقرأ الموضوع الا انا ونفسى وقلبى ...

ولكن توجب عليا عمل هذا الموضوع لعله خير ان شاء الله

اشكر الجميع مره ثانيه

اتمنى من الله العلى القدير ان يجعل ما فعلناه وما قدمناه فيه وما اخذناه منه كله فى ميزان حسناتنا

واتمنى ان يصبرنا الله على ما نحن فيه من فتنه فى بلدنا الغاليه ....

(( كمان بما انه اخر موضوع فتوجب عليا تزيينه وتلوينه والاهتمام به فلا تقولو هذا المجنون يكتب هذا الكلام واخر كلامه فى المنتىدى ويهتم بالخط والالوان ))

سلام عليكم ورحمه الله وبركاته......

سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ 785938

عدل سابقا من قبل القيصر في الإثنين فبراير 07, 2011 3:12 am عدل 1 مرات
    Magd 4 ever
    Magd 4 ever
    مشرف عام اقسام اخبار الكليه

ذكر
    مساهماتى : 672
    عمرى : 31
    فـرقـتـى : 1st mechatronics

سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ Empty رد: سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ

مُساهمة من طرف Magd 4 ever الإثنين فبراير 07, 2011 2:46 am

مش عارف أقول ايه ف مناسبة زي كدا لكن البقاء لله
    ونتمني التوفيق لكل الناس
    وداااااااااااعا
    أخر مشاركة ليا ف المنتدي
    ياااااااااااااااااااااااااااااه
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    zamlkawy
    نائب المدير العام
    نائب  المدير العام

ذكر
    مساهماتى : 1738
    عمرى : 36
    فـرقـتـى : تانية سيارات

سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ Empty رد: سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ

مُساهمة من طرف zamlkawy الإثنين فبراير 07, 2011 3:23 pm

انا مش معاك يا قيصر في اللي هتعملو دة
    zamlkawy
    نائب المدير العام
    نائب  المدير العام

ذكر

مُساهمة من طرف zamlkawy الإثنين فبراير 07, 2011 3:32 pm

يا قيصر ممكن تديني فرصة ياباشا
    لحد بعد اول اسيوع فالدراسة
    ونلم الاعضاء المؤثرين اللي معانا فالكلية زي الصادق عبداللة نها توتا احمد عزت هدي وكل الناس اللي فهندسة قنا وانشاء اللة يرجع زي الاول بس ياريت الناس تساعدني
    the light
    the light
    مشرفه قسم على المصطبه والبيت بيتك

انثى
    مساهماتى : 706
    فـرقـتـى : الاولى
    المسابقه الرمضانيه : المركز الاول

مُساهمة من طرف the light الإثنين فبراير 07, 2011 7:46 pm

انا كان نفسى يستمر المنتدى اكتر من كدة
    بس مش عارفة الناس حتتجمع تانى ولا لا
    tota
    tota
    مشرف عام على اقسام المنتدى

انثى
    مساهماتى : 134
    عمرى : 32
    فـرقـتـى : تانية ميكاترونكس

مُساهمة من طرف tota الإثنين فبراير 07, 2011 9:35 pm

بعد ازنك يا بشمهندس انا مش موافقة علي قرارك ده وبغض النظر عن اي خلافات بيني وبين اي حد في المنتدي ده ... لكن ساعة الجد حاجة تاني ده منتدي كليتنا واكتر مكان يقدر يجمع كل الي في الكلية من تاني وده برده واجهة كليتنا الي لما حد بيجيله في التنسيق هندسة قنا بيدخل هنا عشان عارف انه هيلاقي الطلبة هنا وده برده المنتدي الي الدكاترة في كليتنا عارفينه
    اه المنتدي نايم ومحدش بيدخل ولا بيشارك بس الحل مش انك تحزفه ... في اسباب كتير وصلته لكده والمفروض نحلها بس مش وقته الكلام ده ... المهم ان في امل يرجع من تاني
    يارت يا بشمهندس تهتم براي الناس الي عايزة المنتدي وخايفة عليه وتفكر تاني في قرارك ولو في حاجة ممكن اساعد بيها انا موجودة
    Roaaaaa
    Roaaaaa
    مهندس جديد
    مهندس جديد

انثى
    مساهماتى : 17
    عمرى : 34

مُساهمة من طرف Roaaaaa الإثنين فبراير 07, 2011 10:06 pm

وانا كمان مش موافقة عشان المنتدي ده غالي علينا كلنا
    من اول ما دخلنا الكلية وان هو اول منتدي لهندسة قنا
    وياريت يا بشمهندس تهتم برايي وتدينا فرصة زي ما قال البشمهندس زملكاوي وتوتا
    يمكن يكون المنتدي فعلا نايم بس الحل اننا نصلحه مش بنحزفه .. اشطه
    NOHA
    NOHA
    مهندس مـمتـــاز
    مهندس مـمتـــاز

انثى
    مساهماتى : 1592
    فـرقـتـى : اولى هندسة قنا

مُساهمة من طرف NOHA الإثنين فبراير 07, 2011 10:15 pm

سلام عليكم

رأيى زى توتة متحذفهوش يبشمهندس

المنتدى ده اول منتدى للكلية و قدر يحافظ على وجوده فترة طويلة و مش معنى ان عدت فترة نام فيها المنتدى يبقى ننهيه و كأنه لم يكن زى ما قالت توتة شوف الناس بعدت ليه و صلح الوضع
    و اعمل جهد اكبر شوية حط مواضيع حاول و لو لوحدك حتى انك ترجع المنتدى لنشاطه ميبقاش دورك اشراف بس و هتلاقى الناس كلها بدات ترجع تانى

و لو مش كده حتى

سيبه لوجه الله لانه فيه كتب و معلومات و نقاشات كلنا شاركنا فيها و اكيد فى ناس استفادت منها و ناس تانى هتيجى بعد كده و هتستفيد منها بردو

SomeOne
    SomeOne
    مهندس مـمتـــاز
    مهندس مـمتـــاز

مُساهمة من طرف SomeOne الإثنين فبراير 07, 2011 11:32 pm

يا قيصر ممكن تديني فرصة ياباشا
    لحد بعد اول اسيوع فالدراسة
    ونلم الاعضاء المؤثرين اللي معانا فالكلية زي الصادق عبداللة نها توتا احمد عزت هدي وكل الناس اللي فهندسة قنا وا ان شاء اللة يرجع زي الاول بس ياريت الناس تساعدني

الكلام دا قاله البشمهندس ياسر
    يا بشمهندس انا مش عارف اقولك ايه ؟ بس يا بشمهندس الناس الى حضرتك قولت عليها نسيو يعنى ايه منتدى اصلا...
    ومظنش انهم هيفتكروه

انا كان نفسى يستمر المنتدى اكتر من كدة
    بس مش عارفة الناس حتتجمع تانى ولا لا

الكلام دا قالته البشمهندسه The Light

بشمهندسه حضرتك الوحيده يعنى الى كنتى بتدخلى على المنتدى وعلى الاقل كنتى بتلقى عليه نظره ... فشكرا ليكى

وانا كمان معرفش الناس نسيت الكيان دا ليه...

tota كتب:
    بعد ازنك يا بشمهندس انا مش موافقة علي قرارك ده وبغض النظر عن اي خلافات بيني وبين اي حد في المنتدي ده ... لكن ساعة الجد حاجة تاني ده منتدي كليتنا واكتر مكان يقدر يجمع كل الي في الكلية من تاني وده برده واجهة كليتنا الي لما حد بيجيله في التنسيق هندسة قنا بيدخل هنا عشان عارف انه هيلاقي الطلبة هنا وده برده المنتدي الي الدكاترة في كليتنا عارفينه
    اه المنتدي نايم ومحدش بيدخل ولا بيشارك بس الحل مش انك تحزفه ... في اسباب كتير وصلته لكده والمفروض نحلها بس مش وقته الكلام ده ... المهم ان في امل يرجع من تاني
    يارت يا بشمهندس تهتم براي الناس الي عايزة المنتدي وخايفة عليه وتفكر تاني في قرارك ولو في حاجة ممكن اساعد بيها انا موجودة
    يا بشمهندسه مظنش ان يفرحكم ان واجه كليتكم يبقى بالمنظر دا ملطشه لطوب الارض اى حد عايز يحط اى اعلانات بيحطها او اى كلام بيتكب فى اى وقت ..يرضى حضرتك كدا... ثم انا مظنش ان فى حد ممكن يدخل تانى المنتدى عشان يسأل عن اى حاجه خصوصا ان بقى زى ما انا قولت مات .. فعلا حاجه ميته كدا عاملى المنتدى حضرتك كانسان شوفيه ,,,فعلا ميت لا حد بيهتم بيه ولا حتى احنا..

حضرتك ممكن تساعدى وكله يساعد ..بس اهم حاجه النيه ...

Roaaaaa كتب:
    وانا كمان مش موافقة عشان المنتدي ده غالي علينا كلنا
    من اول ما دخلنا الكلية وان هو اول منتدي لهندسة قنا
    وياريت يا بشمهندس تهتم برايي وتدينا فرصة زي ما قال البشمهندس زملكاوي وتوتا
    يمكن يكون المنتدي فعلا نايم بس الحل اننا نصلحه مش بنحزفه .. اشطه

كويس ان حضرتك لسه فاكره الكلام دا مع ان الكلام دا صعب يتفهم لان بما ان هو اول منتدى حضراتكم اتجمعتو فيه نسيتوه كدا ليه؟؟

ثما لو حضرتك شايفه ان الحل اننا نصلحه قولى اقتراحاتك ...

اشطه

NOHA كتب:
    سلام عليكم

رأيى زى توتة متحذفهوش يبشمهندس

المنتدى ده اول منتدى للكلية و قدر يحافظ على وجوده فترة طويلة و مش معنى ان عدت فترة نام فيها المنتدى يبقى ننهيه و كأنه لم يكن زى ما قالت توتة شوف الناس بعدت ليه و صلح الوضع
    و اعمل جهد اكبر شوية حط مواضيع حاول و لو لوحدك حتى انك ترجع المنتدى لنشاطه ميبقاش دورك اشراف بس و هتلاقى الناس كلها بدات ترجع تانى

و لو مش كده حتى

سيبه لوجه الله لانه فيه كتب و معلومات و نقاشات كلنا شاركنا فيها و اكيد فى ناس استفادت منها و ناس تانى هتيجى بعد كده و هتستفيد منها بردو

وعليكم السلام

المنتدى قدر يحافظ على وجوده فعلا بس كان ثمن حفاظه دا غالى جدا ... ضيعت بيها سنه من عمرى .. معرفش دا كان هبل ولا كان ايه بس اهو الواحد كان فعلا عنده هدف المنتدى دا يعلى ويعلى وحاولت احافظ على كدا بس كان التمن غالى جدا .. مع ان انا لما نفضلته وقولت اشوف نفسى اهو بقى زى ما هو كدا ..... ميت .مع ان حضراتكم لو فعلا بتحبوه مكنتوش هتخسروا اى حاجه او تضيعو سنين منكم زيى انا كدا حضراتكم لو كل واحد دخل على المنتدى بالظبط 15 دقيقه كل يوم كان هيبقى احسن منتدى فى الدنيا ال 15 دقيقه دى كدا دقيتين الجهاز يشتغل ودقيقه المنتدى يفتح و7 دقايق تصفح المواضيع الجديده وعشر دقايق وضع موضعين لكل واحد كان هيبقى احسن منتدى فى الدنيا يعنى حضراتكم فى بيوتكم اخرها 15 دقيقه عشان المنتدى يبقى كويس انما بالنسبه ليا انا ... نص ساعه انزل فيها من السكن لاسوان .. ونص ساعه ادور على سيبر فاضى ...وساعه على المنتدى ونص ساعه رجعه ولما ارجع اكون مهدود من المشوار واللف اهو كدا اهو ساعتين ونص وانام من التعب 3 ساعات كدا خمس ساعات يعنى اليوم خلص ... واظن ان دا صعب اوى على اى انسان انه يتحمله .. وانا كنت كدا سنه كامله ؟. ولو على المغتربين الى فى قنا فما اكثر السيبرات الى فى قنا ومعظمها فاضى وسريع وفيه تكيف مش اسوان اخر هبل فى الجبل .. يعنى
    دا ميرضيش حضراتكم

تانى حاجه يا بشمهندسه انا مش زعلان ان اسيبه كدا لوجه الله , انا زعلان بس انه بقى كدا يعنى حضرتك ليه بندفن الميت.؟ اهو زى كدا يبقى يتحذف احسن ما نسيبه بالوضع دا ..

تالت حاجه اشوف الناس بعدت ليه ؟؟ طيب بعدتو ليه ياناس

انا عملت حاجه غلط .. ولو فرضا انا عملت يبقى عشان واحد نضيع المنتدى الى هو المفروض اول مكان استفدتو منه وبيستفيد منه الجديد والى لسه داخل الكليه..

رابع حاجه اعمل مجهود اكبر ... ازاى ؟؟ شوفتى انا قولتلك يومى فى انى ادخل على المنتدى من اسوان .. طيب فرضا انا دخلت مره واحده ليه المنتدى ميبقاش كويس..؟؟

خامس حاجه احاول لوحدى منا حاولت لوحدى اول مره ونجحت انه يبقى كويس بس فشلت فى التعيلم لانى زى برده ما سبق وقولت لحضرتك يومى فى اسوان .. هيا كدا .

الاقى النااس بدأت ترجع تانى .. ازاى طيب ..

شوفو يا بشمهندسين .... الى المنتدى فيه دا حاله بجد يرثى لها وهيا بالنسبه ليه كارثه .. ليه هو كمنتدى يعنى بس ياما حصلت مشاكل اكبر من كدا فى كل منتديات الدمنيا بس رجعت تانى

تعالو نشوف ...

المشكله فى اربع خطوات لحلها
    اولها تحديد المشكله: وهيا متحدده المنتدى ميت بمعنى الكلمه .
    ثانيها : اسباب المشكله : ليه حصل كدا للمنتدى عشان انا سبته وحاولت ادور على انى انجح شويه .؟ ولا ايه؟ او ممكن عشان ناس اخدت فكره عنه انه زى ما كان بيتقال مكان للحاجات الى مش كويسه؟ انا مظنش انى فى حاجه من الحاجات دى ممكن تتحل الا بيكم انتم.
    ثالثها :طريقه الحل : ودى المفروض لو انتم عايزين كلنا ندور عليها مش انا وبس , وياريت لو فعلا عايزين المشكل تتحل تدورو بجد وكل واحد يقول الى عنده
    رابعها : ان منعملش الاسباب الى خلت المشكله تظهر عشان متحصلش تانى مشاكل .

ياريت اكون قدرت افهم حضراتكم وجه نظرى وياريت نتفق على الى هيحصل لان زى اما قولت عشان احنا بندفن الميت ومبنحتفظش بيه .. يبقى نحذف المنتدى (لو مش هيبقى كويس ) ومنسبهوش كدا ملطشه النت .

ياريت تكونوا حضراتكم فهمتونى ولو ان خفف عليا جدا ردود حضراتكم دى وعرفت ان لسه فيه ناس وفيه ,, فعلا للمنتدى ودا شيئ يجعل اى حد حب المنتدى فخور بيه ولو ان كان فى اخر ايامه

اسف على الاطاله وياريت يكون اسلوبى مقنع وواضح .
    the light
    the light

انثى

مُساهمة من طرف the light الثلاثاء فبراير 08, 2011 2:56 am

ياريت المنتدى يرجع تانى
    وحكون انا اول من يضع موضوع جديد بعد هذا النقاش
    ان شاء الله
    eng_mostafa
    eng_mostafa
    مهندس جديد
    مهندس جديد

ذكر
    مساهماتى : 86
    فـرقـتـى : اولى كهرباء

مُساهمة من طرف eng_mostafa الثلاثاء فبراير 08, 2011 12:48 pm

بجد انا مش عارف اقول ايه
    بس بجد انا زعلان جدا لانى استفدت كتير من المنتدى
    بس هتقولوا طيب ليه مكنتش مهتم بالمنتدى
    بس اقسملكم انى كنت بدخل على فترات مش بعيدة وكان بيصعب عليا حال المنتدى بس اظاهر انى كلنا كان بيحصلنا كده
    بس كل واحد بيعتمد عالتانى وانا برضوه زى كده عشان محدش يزعل فعلا والله ومش عارف اقول ايه اكتر من كده بس انا حاسس انى عايز اقول كتير
    zamlkawy
    نائب المدير العام
    نائب  المدير العام

ذكر

مُساهمة من طرف zamlkawy الأربعاء فبراير 09, 2011 1:45 am

بصو يا بشمهندسين دة بعد ازن القيصر
    احنا هنرتب خطوات نمشي عليها وهنجرب لو بعد اسيوع من بدايتنا في الخطوات دي المنتدي حالو متحسنش يبقي القيصر يتصرف زي ما هو عايز
    الخطوات هي
    1_عايز 15 عضو علي الاقل يعهدوني انهم هيبتدو معايا صح
    2_كل واحد من ال15دول هيبقي مشرف علي قسم من اقسام الكلية وكمان مشرف علي قسم من الاقسام العامة(اسلاميات سياسة تاريخ الخ)وهينزل كل يوم موضوعين فكل قسم هو مشرف علية الكلام دة لمدة اسيوع بعد كدا نبقي نمشي علي معدل اقل بس ثابت
    3_الطلب دة هيعملو القيصر يعمل تغيير كامل فاستيل المنتدي
    4_لما تبدا الدراسة يتعمل اعلان تاني عن المنتدي
    5_نعمل دعوة لاعضاء هيئة التدريس للدخول علي المنتدي
    6_نفتح غرفة شات دائمة
    7_يبقي فية واحد مننا مسئول انو ينزل كل الاخبار الجديدة عن الكلية
    8_نحاول قدر الامكان نخلي للمنتدي وجود داخل الكلية بس الخطوة دي قدام شوية
    وانا اول واحد من الاعضاء دول
    اللي صعبان علية المنتدي وعايز يشارك فتحسينة ياريت يقول
    وندي فرصة لحد الجمعة علشان نشوف الناس اللي هتبدا معانا علشان ننظم العمل مع بعض
    وربنا يسهل الامور
    وياريت ارائكم يا بشمهندسين
    Magd 4 ever
    Magd 4 ever

ذكر
    مساهماتى : 672
    فـرقـتـى : 1st mechatronics

مُساهمة من طرف Magd 4 ever الأربعاء فبراير 09, 2011 1:53 pm

أنا معاك يزملكاوي وبداية موفقة يبشمهندس
    وانشاء الله أنا مسؤل عن أخبار الكلية
    tota
    tota

انثى

مُساهمة من طرف tota الأربعاء فبراير 09, 2011 9:13 pm

قبل ما نبتدي ف الحلول عايزين كلمة من البشمهندس القيصر ان المنتدي مش هيتحزف
    SomeOne
    SomeOne
    مهندس مـمتـــاز
    مهندس مـمتـــاز

مُساهمة من طرف SomeOne الأربعاء فبراير 09, 2011 10:25 pm

zamlkawy كتب:بصو يا بشمهندسين دة بعد ازن القيصر
    احنا هنرتب خطوات نمشي عليها وهنجرب لو بعد اسيوع من بدايتنا في الخطوات دي المنتدي حالو متحسنش يبقي القيصر يتصرف زي ما هو عايز
    الخطوات هي
    1_عايز 15 عضو علي الاقل يعهدوني انهم هيبتدو معايا صح
    2_كل واحد من ال15دول هيبقي مشرف علي قسم من اقسام الكلية وكمان مشرف علي قسم من الاقسام العامة(اسلاميات سياسة تاريخ الخ)وهينزل كل يوم موضوعين فكل قسم هو مشرف علية الكلام دة لمدة اسيوع بعد كدا نبقي نمشي علي معدل اقل بس ثابت
    3_الطلب دة هيعملو القيصر يعمل تغيير كامل فاستيل المنتدي
    4_لما تبدا الدراسة يتعمل اعلان تاني عن المنتدي
    5_نعمل دعوة لاعضاء هيئة التدريس للدخول علي المنتدي
    6_نفتح غرفة شات دائمة
    7_يبقي فية واحد مننا مسئول انو ينزل كل الاخبار الجديدة عن الكلية
    8_نحاول قدر الامكان نخلي للمنتدي وجود داخل الكلية بس الخطوة دي قدام شوية
    وانا اول واحد من الاعضاء دول
    اللي صعبان علية المنتدي وعايز يشارك فتحسينة ياريت يقول
    وندي فرصة لحد الجمعة علشان نشوف الناس اللي هتبدا معانا علشان ننظم العمل مع بعض
    وربنا يسهل الامور
    وياريت ارائكم يا بشمهندسين

تمام يا بشمهندس كلامك كله تمام وانا هبدأ ان شاء الله فى تغير الاستايل لما نبدأ التجديد ككل ...
    Magd 4 ever كتب:أنا معاك يزملكاوي وبداية موفقة يبشمهندس
    وانشاء الله أنا مسؤل عن أخبار الكلية
    بدايه كويسه يابشمهندس عقبال الباقيين

tota كتب:
    قبل ما نبتدي ف الحلول عايزين كلمة من البشمهندس القيصر ان المنتدي مش هيتحزف

يابشمهندسه ان شاء الله معانا لحد التلات الى جاى لو الحال اتعدل ان شاء الله بان الله المنتدى عمره ما هيتحف

ويلا بقى مستنين كل الناس تشارك عشان نرجع منتدانا احسن من الاول
    the light
    the light

انثى

مُساهمة من طرف the light الخميس فبراير 10, 2011 7:06 am

فكرة حلوة يا بشمهندس
    بس تفتكروا حتقدروا تجمعوا 15 عضو
    •°o.O (Just Smile) O.o°•
    •°o.O (Just Smile) O.o°•
    مهندس بيشارك كويس
    مهندس بيشارك كويس

انثى
    مساهماتى : 207
    فـرقـتـى : إعدادى

مُساهمة من طرف •°o.O (Just Smile) O.o°• الخميس فبراير 10, 2011 1:05 pm

انا لسة جديدة فى المنتدى بس المنتدى دة رمز لكليتنا يعنى مش ممكن نحذفه ومع احترامى للبش مهندس القيصر إلا انه لو حذف المنتدى يبقى بيتهرب من المشكلة مش بيحلها

والحل اننا ندور على الأسباب إللى خلت الأعضاء يبعدوا عن المنتدى فلازم نجدد المنتدى ونضيف حاجات لية زى غرف الشات الدائمة ورسايل الزوار وان شاء الله المنتدى يبقى احسن من الأول
    نور فلاور
    نور فلاور
    مهندس مـمتـــاز
    مهندس مـمتـــاز

انثى
    مساهماتى : 1197
    فـرقـتـى : ملكش دعوة بيها

مُساهمة من طرف نور فلاور الجمعة فبراير 11, 2011 1:32 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يعز علينا ان نفارق مكان نحبه واصبح بيتنا الثانى

فكل شخص فينا له ذكريات جميلة لا ينساها فى هذا المكان

وكنت اتمنى ان تكون هذه الدعوة هى دعوة لتجديد شباب المنتدى واستعادة نشاطه

بدلا من ان تكون دعوة لاغلاقه

خاصة اننا مقبلون على مرحلة سيقوم فيها الشباب ببناء مصر بسواعدهم وافكارهم

وياريت يكون لمنتدانا دور فى المساهمة الفعالة فى بناء مستقبل مصر

WhiTe<>RoSe
    WhiTe<>RoSe
    مهندس مـمتـــاز
    مهندس مـمتـــاز

انثى
    مساهماتى : 1433
    فـرقـتـى : طب قنا
    المسابقه الرمضانيه : المركز الثالث

مُساهمة من طرف WhiTe<>RoSe الجمعة فبراير 11, 2011 6:48 pm

بغض النظر عن اي ذكريات للمنتدي معانا وانه كان مكان بيجمعنا ونقول ارائنا واستفدنا منه كتير......
    المنتدي دا بيفيدكو ف الدراسة وكل اللي بيحتاج حاجة ف دراستكو بيلاقيها هنا ودا بيفيدك ف انك ع الاقل مش هتتعب وتدور ومجهودك ووقتك اللي انت عايز تذاكر فيه يروح ف انك بتدور ع الحاجة....بس المنتدي لازم تهتمو بيه......ودي مهمتكو انت يا بشمهندسين انكو تحافظو ع المنتدي ..... ربنا معاكو
    ويوفقنا جميعا
    XceSSive_PaSSioN
    XceSSive_PaSSioN
    مهندس جديد
    مهندس جديد

ذكر
    مساهماتى : 49
    فـرقـتـى : و لا حاجة

مُساهمة من طرف XceSSive_PaSSioN السبت فبراير 12, 2011 5:51 pm

انا شايفك بتجيب في سيرتي يا قيصر Smile ..... ليه كده بس يا عم

و انا رأيي بلاش تحذف المنتدى .... حرام علينا

و زي ما قالت الباشمهندسة نور فلاور احنا داخلين على مرحلة جميلة و جديدة و فيها بناء و تعمير ان شاء الله

و انا رأيي من رأي الباشمهندس ياسر في :
    1- نعمل دعاية جديدة للمنتدى
    2- نفتح غرفة شات للمنتدى .... و معتقدش ان حد هيستغلها استغلال وحش كتير و خاصة ان فيه ناس جديدة و زيادة غير دفعتنا احنا بس
    3-انا رأيي معظم المواضيع اللي قاعدة تتحذف و نبدأ من الاول خالص زي بلدنا كده ان شاء الله
    4- ممكن ننظم فريق إدارة للمنتدى بالانتخاب مثلا او القيصر هو اللي يحددهم و انا رأيي دي اول حاجة تتعمل بعد قرار الاستمرار
    5- ممكن نأجل الاجراءات دي كلها لحد ما تبدأ الدراسة ان شاء الله علشان دلوقتي محدش موجود و محدش فايق و محدش عارف ..... Smile

انا من ال 15 اللي قال عليهم الباشمهندس ياسر ان شاء الله و ياريت نتشارك مع كل الناس الجميلة المحترمة اللي ردت على الموضوع ده في ان نخلي المنتدى احسن علشان مايتحذفش ان شاء الله .....

شكرا .....
    SomeOne
    SomeOne
    مهندس مـمتـــاز
    مهندس مـمتـــاز

مُساهمة من طرف SomeOne السبت فبراير 12, 2011 6:27 pm

XceSSive_PaSSioN كتب:انا شايفك بتجيب في سيرتي يا قيصر Smile ..... ليه كده بس يا عم

و انا رأيي بلاش تحذف المنتدى .... حرام علينا

و زي ما قالت الباشمهندسة نور فلاور احنا داخلين على مرحلة جميلة و جديدة و فيها بناء و تعمير ان شاء الله

و انا رأيي من رأي الباشمهندس ياسر في :
    1- نعمل دعاية جديدة للمنتدى
    2- نفتح غرفة شات للمنتدى .... و معتقدش ان حد هيستغلها استغلال وحش كتير و خاصة ان فيه ناس جديدة و زيادة غير دفعتنا احنا بس
    3-انا رأيي معظم المواضيع اللي قاعدة تتحذف و نبدأ من الاول خالص زي بلدنا كده ان شاء الله
    4- ممكن ننظم فريق إدارة للمنتدى بالانتخاب مثلا او القيصر هو اللي يحددهم و انا رأيي دي اول حاجة تتعمل بعد قرار الاستمرار
    5- ممكن نأجل الاجراءات دي كلها لحد ما تبدأ الدراسة ان شاء الله علشان دلوقتي محدش موجود و محدش فايق و محدش عارف ..... Smile

انا من ال 15 اللي قال عليهم الباشمهندس ياسر ان شاء الله و ياريت نتشارك مع كل الناس الجميلة المحترمة اللي ردت على الموضوع ده في ان نخلي المنتدى احسن علشان مايتحذفش ان شاء الله .....

شكرا .....

اها

ازيك يا بشمهندس عبد الله

انا معاك فى كل كلمه قولتها

ومن ناحيه الاداره...انا بقول نخلى زيتنا فى دقيقنا او زيتكم فى دقيقكم والاداره تبقى منكم وانا والى زيى من بره كليتنا نشارك بس كضيوف عليكم

وحاجه مبشره جدا ان انت يا عبد الله تكون مؤيد لفكره ارجاع المنتدى

وانا معاك برده فى موضوع حذف كل المواضيع والبدء من جديد

ايه رأى البشمهندسين...؟؟
    tota
    tota

انثى

مُساهمة من طرف tota السبت فبراير 12, 2011 6:38 pm

لا انا مش معاكم في حذف المواضيع والبدء من جديد كده هننيم المنتدي اكتر ومش في مصلحتنا ان المنتدي يبقي فاضي وخصوصا في الفترة دي انا شايفة اننا ممكن نعمل حل وسط ان كل مشرف علي قسم يودي المواضيع القديمة والي اتقفلت خلاص الارشيف ويخلي المواضيع الكويسة وبعد كده الادارة تحذف المواضيع دي من الارشيف وبكده يبقي المنتدي اتجدد وفي نفس الوقت مش فاضي
    zamlkawy
    نائب المدير العام
    نائب  المدير العام

ذكر

مُساهمة من طرف zamlkawy السبت فبراير 12, 2011 8:12 pm

انا رائي انها مش تتحذف
    ويابشمهندسين مفيش غير عبداللة بس اللي قال انو هيبدا معايا
    tota
    tota

انثى

مُساهمة من طرف tota السبت فبراير 12, 2011 11:56 pm

وانا معاك يا بشمهندس ومع المنتدي
    SomeOne
    SomeOne
    مهندس مـمتـــاز
    مهندس مـمتـــاز

مُساهمة من طرف SomeOne الأحد فبراير 13, 2011 12:17 am

اها

منا قصدى مش كل المواضيع تتحذف

بس نحذف المواضيع القديمه اوى والى مش فيها اى حاجه علميه

عشان نلاقى حاجه نحطها من جديد

ولا ايه رئيكم

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 9:18 pm