منتدى كليه هندسه قنا

سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ - صفحة 2 Signat13

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى كليه هندسه قنا

سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ - صفحة 2 Signat13

منتدى كليه هندسه قنا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Every Thing About The Faculty Of Engineering ,Qena

XceSSive_PaSSioN
WhiTe<>RoSe
نور فلاور
•°o.O (Just Smile) O.o°•
eng_mostafa
NOHA
Roaaaaa
tota
the light
zamlkawy
Magd 4 ever
SomeOne
16 مشترك

سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ

SomeOne
    SomeOne
    مهندس مـمتـــاز
    مهندس مـمتـــاز

مساهماتى : 2704

سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ - صفحة 2 Empty سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ

مُساهمة من طرف SomeOne الإثنين فبراير 07, 2011 12:02 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ - صفحة 2 Images?q=tbn:ANd9GcSyUB3ZyhxeeFFYonQlipBAkoTaQYVR1SO5SFK__4NDXO_heiy4T3ix0owj

السلام عليكم

من الممكن ان تكون هذه اخر مره اكتب فيها هنا السلام عليكم

والله انا بكتب الموضوع دا وكلى حزن واسى واسف ومراره وكل النفسويات الوحشه الى فى الدنيا فيا ....

الحمد لله ... والصلاه والسلام على رسول الله

اما بعد يا بشمهندسين .,,,

انا بقول ان لما المريض بيكون فيه حاجه بايظه دراعه مثلا او رجله الدكتور بيقرر انه يبتره عشان ميبوظش بقيه الجسم

فأنا فى بالى الموضوع دا

وبما ان المنتدى حاليا حاله يسر فى رأى العدو والحبيب فقد قررت بعد تفكير عميق ...

حذف المنتدى نهائيا والى الابد

احس انى اكتب الموضوع لنفسى حتى انى لن اجد من يرد على كلامى

ولكنى كما تعودت مع حضراتكم الاستشاره والرأى وسماع الرأى الاخر قررت انى اكتب الموضوع حتى لو ان محدش هيرد عليه,,,

سيتم حذف المنتدى ان شاء الله بتاريخ يوم الثلاثاء 15/2/2011

فياريت لو حد قرى موضوعى دا وكان كاتب اى حاجه فى رساله خاصه لنفسه او مسجل رقم او مسجل ايميل فى اى موقع من المنتدى ياخدها لانه هيتم حذف المنتدى وجميع البيانات التى به والى الابد

وكما اعلنت من بدايه انشاء المنتدى ان نيتى لله فى الاستفاده منه

فأنى اقرر حذفه وايضا نيتى لله فى الاستفاده من عدم الحزن لحاله كما سيفعل الاوفياء منكم

وليذهب فى طي النسيان كما يذهب الجميع ....(مع البعض) وليبقى ذكرى حسنه لمن وجد فيه الافاده والاستفاده ...

والله انى اقول هذا الكلام وكأنى اكلم نفسى فأنى اعلم ان لن يرا- (هيا يرا كدا صح ولا تتكتب يرى ؟) - هذا الموضوع الكثير منكم

ولتكن هناك ذكرى اعتز بها قلبى بهذه الاعضاء الذين طالما لم نسمع منهم اى كلمه غير الحسنه ولم نرى منهم الا كل الخير

زملكاوى

ورزان

وابو المجد

وجيرايا ساما

ونها

وماكسموس

ووايت روز

وسندباد

ونور فلاور

ولوءا

وحسين الشريف

وكاروزى

وشوقى

وابراهيم الاسد

وJust a girl

وطبعا THe light

وlovly moro

المحقق كونان

والصادق

و MUHAMDAN

Noboynocry

Fatma

queen

,هدى

XceSSive_PaSSioN

tota

MiraMar

اخيرا THE GAME

والقيصر

طبعا مع احتفاظ باللقب لكل منهم كمهندس او مهندسه او دكتور او دكتوره

ارجو ان اشكر كل هؤلاء من كان لهم الفضل وكل الفضل فى اثراء المنتدى وانا شخصيا قد سعدت بالالتقاء معهم فى هذا المنتدى الكريم

اشكرهم جميعا واقول لهم ها هو منتداكم قد اصبح مثل الجسد الميت الذى لا افاده منه ولا استفاده فيه ...

ولكن دوام الحال من المحال

وفعلا البقاء لله فى المنتدى وفى كل احلامى له ...((للعزاء اتصل ب 911 طوارئ))
    Very Happy

شكرا للجميع .... اظننى احدث نفسى فلن يقرأ الموضوع الا انا ونفسى وقلبى ...

ولكن توجب عليا عمل هذا الموضوع لعله خير ان شاء الله

اشكر الجميع مره ثانيه

اتمنى من الله العلى القدير ان يجعل ما فعلناه وما قدمناه فيه وما اخذناه منه كله فى ميزان حسناتنا

واتمنى ان يصبرنا الله على ما نحن فيه من فتنه فى بلدنا الغاليه ....

(( كمان بما انه اخر موضوع فتوجب عليا تزيينه وتلوينه والاهتمام به فلا تقولو هذا المجنون يكتب هذا الكلام واخر كلامه فى المنتىدى ويهتم بالخط والالوان ))

سلام عليكم ورحمه الله وبركاته......

سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ - صفحة 2 785938

عدل سابقا من قبل القيصر في الإثنين فبراير 07, 2011 3:12 am عدل 1 مرات
    jiraya_sama
    jiraya_sama
    مهندس مـمتـــاز
    مهندس مـمتـــاز

ذكر
    مساهماتى : 1640
    عمرى : 35
    فـرقـتـى : سانين

سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ - صفحة 2 Empty رد: سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ

مُساهمة من طرف jiraya_sama الأحد فبراير 13, 2011 3:59 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    ازيكم ا بشوااااااااااااااااااات Very Happy
    اولا وقبل اي كلام
    يا قيصر باشا شيل الاعلان اللي فالصفحه الرئيسيه اللي بيقول ان المندي هيتحزف والحوارات دي لانه مبوظ شكل الصفحه
    وبعدين انت لسه ردك متغيرش قلتلك رد من غير عصبيه وبلاش دماغ هتلر اللي انت ماشي بيها دي
    المهم
    انا عارف اني اخر واحد اتوقعت انه يرد فالمنتدي تان
    بس هرجع واقول اني كنت كل مكون فالنت بدخل المنتدي واشوف ايه الدنيا
    يعني منستش برضه الاعضاء الجامدين اللي فالمنتدي اللي كانت ليا معاهم ايام جامده فعلا
    وطبعا كنت كل مدخل احس باحباط ونفسي اكتب حاجه بس كنت برجع تاني
    لاني فعلا وانا قلتهالك يا قيصر قبل كده اني بحاول اتعالج من ادمان النت ده
    لانك عارف انه خراب بيوت بالنسبالي لاني فاسيوط وسيبرات والحوارات دي
    بس مدام الناس فاقت تاني اهو
    وكله زعلان ان المنتدي هيتحزف ورونا همتكم مره تانيه
    وانا اول واحد معاكم وبعرض خدماتي فاي حاجه تطلبوها مني
    لاني فعلا صعبان عليا حال المنتدي ونفسي ارجع اشتغل تاني فيه
    ومش عارف ازاي اعضاء المنتدي اللي من هندسه قنا سايبين المنتدي كده
    بس اكد مش وحدي انا مستني ال15 عضو الل قال عليهم زملكاوي باشا(متهيألي مفيش زملكاويه غيرك دلوقت ياباشا)
    واكيد لازم يكون معانا الاعضاء القدام اللي الواحد بيستريح انهم فالمنتدي زي (القيصر وزملكاوي ونور فلاور وذا جيم وكاروزي ونها ورازان و توتا وجاست جيرل وماكسموس وناس تانيه بس انا مش مجمع لاني عايز انام وفاصل)
    وانا عجبني كلام زملكاوي جامد وانا شايف انه هو الوحيد اللي شايل هم المنتدي وفعلا متحم(مش فاكرها بال س ولا بال ث)
    وبعدين دي الحكومه اتغير وحال مصر اتغير يبقه حال المنتدي مش هيتغير
    والله مش صعب يا جماعه بس هو محتاج شويه صبر ودعايه مجهود ودماغ شغاله صح
    بس ياريت الكلام اللي طلع من الاعضاء ميكنش وقتي يعني ياخد وقته وبعدين يناموا تاني
    لا بجد عايزين الناس تصحي تاني وتفوق كده ويفكروا فحاجه واحده بس انهم يشغلوا المنتدي
    ومبروك لينا مصر الجديده وتصبحوا علي خير

عدل سابقا من قبل jiraya_sama في الأحد فبراير 13, 2011 3:42 pm عدل 1 مرات
    the light
    the light
    مشرفه قسم على المصطبه والبيت بيتك
    مشرفه قسم على المصطبه والبيت بيتك

انثى
    مساهماتى : 706
    عمرى : 31
    فـرقـتـى : الاولى
    المسابقه الرمضانيه : المركز الاول

سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ - صفحة 2 Empty رد: سيتم حذف منتدى كليه هندسه قنا فى يوم 15/2/2011 منعا من تركه هكذا وداعاّ

مُساهمة من طرف the light الأحد فبراير 13, 2011 2:19 pm

ياريت يا بشمهندس قيصر الاعلان الخاص بحذف المنتدى فى الصفحة الرئيسية يتشال زى ما قال البشمهندسjiraya_sama وانا معاك فى ان المواضيع القديمة واللى مش كويسة تتشال
    وان شاء الله نقدر نعيد روح المنتدى من جديد
    razan
    razan
    مهندس مـمتـــاز
    مهندس مـمتـــاز

انثى
    مساهماتى : 1818
    عمرى : 32
    فـرقـتـى : طب قنا
    المسابقه الرمضانيه : المركز الثانى

مُساهمة من طرف razan الأحد فبراير 13, 2011 11:54 pm

السلام عليكم

اكيد مفيش حد عاجبة حال المنتدى

لان بجد اجمل الاوقات قضناها علية وفي ناس كتير كويسة واكيد زى ماهى افادتنا اكيد استفادتك

بس الاستفادة الكبرى لطلبة هندسة قنا عشان كدا هما اللي لازم يتحملو مسئولية المنتدى دا لان دا بتاعهم وباسمهم واستحالة هيبقي غير بيهم
    طبعا واحنا معاهم بس هما الاول

واحنا ف الاول وف الاخر ضيوف بندخل عشان نتسلي ونستفاد

بتمنى بجد ان المنتدى دا يرجع زى الاول ويرجعلة كل الاعضاء اللي سابوة

eng_mostafa
    eng_mostafa
    مهندس جديد
    مهندس جديد

ذكر
    مساهماتى : 86
    عمرى : 31
    فـرقـتـى : اولى كهرباء

مُساهمة من طرف eng_mostafa الإثنين فبراير 14, 2011 12:29 am

بجد يا جماعة كل عضو اكيد ليه ذكريات مع المنتدى واكيد استفاد منه وانا اولهم حرام ان احنا نضيعه كده
    vindiesel
    vindiesel
    مهندس جديد
    مهندس جديد

ذكر
    مساهماتى : 6
    عمرى : 33
    فـرقـتـى : التانيه

مُساهمة من طرف vindiesel الإثنين فبراير 14, 2011 2:41 pm

اولا ياجماعه انا كنت عضو قديم معاكو هنا وكنت من اوائل الناس الي كانت مشتركه في الجروب ده بس يعني حصل كده شويه ظروف ومكملتش تاني فيه بس دلوقتي من رائي انه المنتدي مينفعش يتشال لانه بالعكس المفروض نهتم بيه اكتر عشان في الاول الجروب كان متوقف علي دفعتنا احنا بس لكن دلوقتي بقي في دفعات جديده بدل مايتلغي المنتدي بالعكس كلنا نقف فيه ونحاول نزود عدده ونعمل عليه اعلان في الكليه عشان كل المهندسين الجدد تعرف بيه وانا رائي من رائي الباشمهندس ياسر اننا نحاول نبدا فيه من جديد وننزله مواضيع جديده ويبقي الحوار والنقاش بين الاعضاء بكل احترام والواحد الي شايف انه الموضوع الي نزله زميله مش عاجبه يأما يرد رد مهذب وكويس يأما ميردش ويزعل منه عضو تاني وانشاء الله اكون عضو فعال معاكو وربنا يوفقكو
    zamlkawy
    نائب المدير العام
    نائب  المدير العام

ذكر
    مساهماتى : 1738
    عمرى : 36
    فـرقـتـى : تانية سيارات

مُساهمة من طرف zamlkawy الإثنين فبراير 14, 2011 3:05 pm

شرفت المنتدي يا بشمهندس احمد
    وانشاء اللة تكون اضافة قوية للمنتدي وانا متاكد من كدا
    THE GAME
    THE GAME
    مهندس مـمتـــاز
    مهندس مـمتـــاز

ذكر
    مساهماتى : 1514
    فـرقـتـى : أولى ميكاترونيات #كلاكيت تانى مره#

مُساهمة من طرف THE GAME الأربعاء فبراير 16, 2011 4:50 pm

بغض النظر عن ظروف غيابى القهريه ... وبغض النظر عن المقدمات الأدبيه والسياسيه ...

انا رجعتلكو .. ان شاء الله

بس كعضو عادى مش مدير
    zamlkawy
    نائب المدير العام
    نائب  المدير العام

ذكر
    مساهماتى : 1738
    عمرى : 36
    فـرقـتـى : تانية سيارات

مُساهمة من طرف zamlkawy الأربعاء فبراير 16, 2011 9:47 pm

واللة العظيم ليك وحشة ياعم انت
    انت فين ياعم
    كدا بقينا خمس اعضاء وطبعا انت ياحمد عاطف فيهم
    THE GAME
    THE GAME
    مهندس مـمتـــاز
    مهندس مـمتـــاز

ذكر
    مساهماتى : 1514
    فـرقـتـى : أولى ميكاترونيات #كلاكيت تانى مره#

مُساهمة من طرف THE GAME الأربعاء فبراير 16, 2011 11:21 pm

zamlkawy كتب:واللة العظيم ليك وحشة ياعم انت
    انت فين ياعم

والله كلكم واحشينى ... واكيد كنت عارف الظروف اللى كنت فيها .. بس يلا ما علينا ادينى رجعتلكم من تانى

ويلا بينا

الوقت/التاريخ الآن هو السبت أبريل 27, 2024 12:46 am